Leevendus finantsjuhile ja raamatupidajale

Ettevõtte kõiki tegevusi hõlmav digiplatvorm


Kuigi finantsid ja raamatupidamine toimuvad ettevõtetes tihti taustaprotsessidena, ei tähenda, et need oleksid kuidagi eraldiseisvad või kõigest muust äritegevusest sõltumatud. Et kogu ettevõte liiguks ühte jalga ja ka finantsinimesed oleksid selle loomulik osa, tasub ettevõtte ressursside planeerimise ehk ERP tarkvara valides eelistada süsteeme, kus kõik tegevused on integreeritud ühte keskkonda.

Kas ei oleks mugav, kui ühel digiplatvormil saaks hallata nii e-poodi (nagu Shopifys või WooCommerce’is), kliendisuheteid (nagu Salesforce’is), raamatupidamist (nagu SimplBooksis, Smartacountsis või Merit Aktivas), projekte (nagu Asanas või Scoros), tellimusi ja arveid (nagu Chargebees), elektroonilist allkirjastamist (nagu DocuSignis), meeskonnaga suhtlemist (nagu Slackis), turundust (nagu HubSpotis) ja e-posti (nagu Outlookis)?

ÄriHUB esitleb end kui innovatiivne kõik-ühes ärilahendus, mis sisaldab eelseadistatud Odoo platvormi, pakkudes unikaalset lähenemist ja täiendavat väärtust, mis eristab seda selgelt tavapärasest Odoo kasutuskogemusest. Maailmas juba laialdaselt kasutust leidnud vabavaralisele Odoo tarkvara keskkonnas on omavahel seotud e-pood, ladu ja raamatupidamine, et igal pool oleks registreeritud sama seis, aga ka ärianalüütika, et teha tulevikuks võimalikult teadlikke otsuseid.

Odoo Eesti ettevõtetes
Odoo tarkvara kasutavad Eestis sadu firmasid, sealhulgas nii väikeettevõtteid kui ka suuri tegijaid, näiteks Baltikumi suurim ilutoodete maaletooja ja edasimüüja TradeHouse.

Kuna Odoo tarkvara arendamisega tegeleb üle maailma enam kui 100 000 inimese, on tagatud, et tarkvara käib pidevalt ajaga kaasas.


Ühel ja samal platvormil saab koostada projektiplaane ja jälgida nende käekäiku, määrata ülesanded ja suhelda kõigi osapoolte, aga ka klientidega, sest süsteemi on integreeritud meilirakendus. Siin saab platvormilt väljumata hallata kalendrit ja koosolekuid, dokumente, koostööpartnereid ja palju muud. 


Kõrgeimal tasemel automatiseeritus

Kõik, mida on võimalik automaatseks muuta, toimib ÄriHUBis juba iseenesest. Nii ei pea raamatupidaja olema maksuekspert, sest kõik deklaratsioonid valmistatakse ette automaatselt. Samuti ei tule enam tegelda üksikute arvetega või otsida inimlikust eksimusest tekkinud vigu. Võidetud aega saab kasutada selleks, et anda oma panus juba kõrgemal tasemel finantsjuhi käepikendusena. Kui kasutajal peaks aga olema vaja abi, on alati võimalik pöörduda ka ÄriHUBi online raamatupidamise assistendi poole, kes aitab ettevõtte finantsid korras hoida.

"ÄriHUBi võib võrrelda Selveri iseteenindusega: saad enda kätte vahendi – sel juhul mitte puldi, vaid tervikliku äriplatvormi – mille kasutamise põhimõtted on lihtsad ja selged. Nagu iseteeninduskassas, kus klient skaneerib kaubad ise ja teeb ostu sooritamiseks vajalikud sammud, võimaldab ÄriHUB ettevõtetel hallata oma igapäevaseid tegevusi intuitiivselt ja iseseisvalt. Meie roll on toetada ja pakkuda kasutajasõbralikku lahendust, mis on nii automatiseeritud kui ka usaldusväärne, nii et näiteks raamatupidamise osas piisab vaid põhiprintsiipide tundmisest. Ülejäänu – olgu see siis arvete koostamine, maksude arvutamine või finantsaruannete genereerimine – teeb süsteem ise ära, minimeerides inimliku eksimuse riski," räägib ÄriHUBi üks loojatest Anneli Võsu.


Piiramatu hulk arveid, kliente, projekte

Peale mugava kasutajakogemuse pakub ÄriHUB ka piiranguteta teenust. Kui teised turul olevad lahendused sisaldavad tavaliselt tehingute, klientide vms ülempiiri, siis ÄriHUBis seda ei ole. 

"Paljud raamatupidamisbürood, mis pakuvad raamatupidamisteenuseid, on seadnud arvete protsessimisele kindlad piirid – näiteks võib pakett sisaldada vaid 10 arvet kuus. Seevastu ÄriHUBis ei kehti sellised piirangud arvete arvule, kuna meie protsessid on automatiseeritud ja optimeeritud, tagades, et iga ettevõtja saab oma raamatupidamisega sujuvalt ja efektiivselt hakkama. Me mõistame, et iga arve võib olla äritegevuse jaoks kriitilise tähtsusega, seetõttu oleme kõrvaldanud piirangud, mis võivad ettevõtete kasvu ja operatiivsust pärssida. Juhul, kui sinu ettevõte vajab abi või nõustamist, on meie online-raamatupidajad valmis igapäevastes küsimustes aitama, tagades raamatupidamise sujuva toimimise," täpsustab Anneli Võsu.

Raamatupidamisbürood kipuvad küsima tasu iga tegevuse eest – olgu selleks lisaarved, käibemaksudeklaratsioonid, maksete korraldamine, pangaülekanded või ärianalüütika. Selline lähenemine võib väikeettevõtete jaoks lõpuks osutuda üllatavalt kõrgeks kuluks, muutes raamatupidamisteenuse oodatust palju kulukamaks ja võib-olla isegi koormavaks.

Kiire ja soodne
Odoo tarkvara suurimaks plussiks peetakse selle kasutajasõbralikkust. Nii saab Odoo’s paljusid igapäevaseid tegevusi teha palju kiiremini kui näiteks kõrgelt hinnatud SAPis, mis on väga mitmekülgne ja usaldusväärne, samas aga ka kallis. ÄriHUB laiaulatuslik teenus, mis sisaldab Odoo platvormi eelseadistust, maksab ettevõttele kuus vaid summa, mis on võrreldav spordiklubi kuukaardi hinnaga – 89 €.


Erinevate tarkvarade kasutamine mitmesuguste äriülesannete täitmiseks võib aga kaasa tuua prognoosimatud kulud ja ühilduvusprobleeme. Näiteks kuue eraldiseisva programmi kasutamisel võivad ühe kuu kulud ulatuda vähemalt 93 euroni, rääkimata lisanduvatest väljakutsetest, mis tekivad nende süsteemide integreerimisel ja ajakulu erisüsteemide haldamisel: 

• Shopify – 21 €

• Salesforce – 25 €

• SimplBooks – 14 €

• Asana – 11 €

• Slack – 7 €

• HubSpot – 15 €


Lisaks võivad raamatupidamisteenused keskmiselt maksta ettevõttele 29–99 eurot kuus, ja raamatupidamiskanded alates 0,49 eurost tüki eest.

Ettevõtte kasvades ja ka tegevusalade lisandudes saab rahulikult jätkata sama keskkonna kasutamist, sest süsteem kasvab koos ettevõttega. Paindlikul ja ettevõtte vajadustele kohandataval platvormil on võimalik kasutusele võtta üle 30 integreeritud ärirakenduse, mis sisaldavad tipptasemel funktsioone. Samas jääb kõik ikka sama kasutajasõbralikuks, lihtsaks ja – veel ühe eelisena – soodsaks. Seega, kui ettevõtte sees arendatud ERP jääb ajale jalgu või muud süsteemid ei vasta enam äri muutunud vajadustele, on heaks lahenduseks ÄriHUBi ettevõtlusplatvorm.

Nagu hästi ettevalmistatud pinnas aias, mis soodustab taimede kasvu, pakub ÄriHUB ettevõtetele vajalikke tööriistu ja toetust, mis aitab neil jõudsalt areneda ja õitseda. ÄriHUB eesmärk on teha keerukas lihtsaks, võimaldades ettevõtjatel keskenduda sellele, mis on neile kõige olulisem – oma äri kasvatamisele ja klientide vajaduste rahuldamisele. Ühes keskkonnas toimib kõik sujuvalt ja tõhusalt, mistõttu saavad töötajad kokkuhoitud aega kasutada uute kasvuvõimaluste otsimisele ja nende rakendamisele.


Platvorm 24 tunniga kasutusvalmis

Nii jääb ära mitme erineva süsteem, ERP või tarkvaralahenduse valimine. Samuti ei pea finantsjuht seisma silmitsi lisakoormusega, mida uued ERP süsteemid ja nende kasutuselevõtt endaga tihti kaasa toovad. Kui üldjuhul on ERP paigaldamine ja seadistamine keeruline ja lahendada tuleb ka ikka ja jälle tekkivaid ebameeldivaid üllatusi, siis ÄriHUBi saab sujuvalt tööle väga kiiresti.

„Anna meile teada, mis ettevõttega on tegu. Meie, tundes hästi eri tüüpi ettevõtete vajadusi, eelseadistame kogu platvormi sulle 24 tunni jooksul ning seejärel saadki juba asuda seda kasutama,“ sõnab Anneli Võsu. Ta lisab, et ettevõte pakub oma klientidele 30-päevast raha-tagasi-garantiid just veendumaks, et selle aja jooksul saab kõik viimseni lihvitud ja õigesti tehtud ning klient saab süsteemi muretult edasi kasutada.

Ühtlasi sisaldab ÄriHUBiga liitumine pardakoolitust konsultandiga, kes näitab, kuidas olemasolevaid andmebaase ja faile hõlpsalt uude süsteemi üle tõsta. Vajaduse korral saab loomulikult abi ka ÄriHUBi klienditoelt.

Tutvu  pakettidega ja võta ÄriHUBi meeskonnaga ühendust, et lisainfot küsida ning samuti pardale astuda!

Ideest ärini: klõpsa, loo, käivita